Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом "Про захист прав споживачів".
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете оформити повернення, якщо товар не підійшов за розміром, технічними характеристиками, кольором або з інших причин не може бути використаний за призначенням, а також:
- не минуло 14 днів з моменту отримання товару у відділенні Нової пошти.
- товар не був у використанні та жодним чином не використовувався, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості
- повністю збережена фірмова упаковка (включаючи ярлики)
- наявні розрахункові документи
Умови повернення товару неналежної якості
Виявили, що товар пошкоджений або несправний? Ви маєте право протягом гарантійного терміну заявити претензію про якість товару (згідно ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів") і повернути товар неналежної якості.
Повернення товарів відбувається через відділення Нової Пошти
Крок 1
Заповніть документи для повернення, що містяться в Замовленні:
- заява на повернення товару
- накладна на повернення товару
- розхідна накладна
Крок 2
Зібрати все необхідне в посилку
зібрати товар у повній комплектації (поставляються у комплекті товари, потрібно повертати також у комплекті).
вкладіть копії розрахункових документів, що підтверджують оплату товару.
вкладіть заповнені Вами оригінали документів: «Заява на повернення товару», «Накладна на повернення товару», «Розхідна накладна».
Крок 3
Відправте за адресою, з якої було відправлено Замовлення.
Дніпро
Відділення Нової Пошти – 114
+38(098)060-90-90
Увага!Відправлення відбувається за рахунок покупця, у випадку повернення товару належної та неналежної якості.
Вартість повернення товару 85 грн.
Якщо товар відповідає вищевказаним умовам повернення, грошові кошти будуть повернуті на банківський рахунок покупця протягом 10 робочих днів з дня отримання повернення магазином.
Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у діючому Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.